Hey Kids! Do Ya Wanna Get Stupid?

by Fab Claxton

/
  •  

1.

credits

released 10 July 2014

Recorded, Mixed & Mastered at Mission Control Studios - Courtice, Ontario, Canada

tags

license

all rights reserved

feeds

feeds for this album, this artist

about

Fab Claxton Oshawa, Ontario

Fab Claxton is the lead singer of The Marvelous Beauhunks and a solo artist. His music combines elements of alternative rock, early punk, hip hop, and synthpop. Fab hails from Oshawa, Ontario, Canada.

Fab’s music has recently been featured on NBC, A&E, MTV, HGTV, The Discovery Channel, The Speed Network, the MLB, the NHL, the NFL, and Bravo.
... more

contact / help

Contact Fab Claxton

Download help

Track Name: Good God Y'all
I can't resist her - I want your sister
And your momma too - yeah all three of you
Don't tell your old man - catch me if he can
He wants a piece of me - since I got a piece of his whole family

All my compulsions give me convulsions
While your daddy's gone - I'm gonna mow your lawn
You make me hot in that skirt - you must be hot in that shirt
You know I never lose with mirrors on my shoes

Good God y'all - hot damn
Good God y'all - alright

Start spreading the news - I'm back on the booze
I got good vibrations - I'll unite your nations
I climb in your window just to play Nintendo
I'm half Gemini and Taurus - I wanna see your......

Get in the ring - I was born to be King
I'm sauerkraut - first-round knockout
I'll mack her pappy just to make her happy
Ha ha blue gringo! I'm drum you like Ringo

Good God y'all - hot damn
Good God y'all - alright

I broke my foot